Politica de returnare
RETURNEAZĂ :
Politica noastră este de 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la achiziția dvs., din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb. Pentru a putea fi returnat, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare ca atunci când l-ați primit. De asemenea, trebuie să se afle în ambalajul său original.
Alte articole care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
În anumite situații, se vor acorda numai rambursări parțiale (dacă este cazul)
Articole care prezintă semne evidente de utilizare. Orice articol care nu este în starea sa originală, care este deteriorat sau căruia îi lipsesc piese din motive care nu se datorează unei erori din partea noastră și orice articol returnat la mai mult de 14 zile de la livrare va fi considerat nereturnabil.
RETURURI (ACOLO UNDE ESTE CAZUL):
După ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă informa că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa dacă rambursarea dvs. a fost sau nu aprobată. Dacă cererea dvs. este aprobată, rambursarea va fi procesată și un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda de plată inițială în câteva zile.
RAMBURSĂRI ÎNTÂRZIATE SAU LIPSĂ (DACĂ ESTE CAZUL):
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați-vă mai întâi contul bancar.
Apoi contactați compania de carduri de credit, deoarece poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi înregistrată oficial. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să utilizați butonul „Contactați-ne” din partea de jos a paginii și să ne trimiteți un e-mail. Vă vom răspunde în termen de 24 de ore de la solicitarea dvs.
SCHIMBURI (DACĂ ESTE CAZUL):
Vom înlocui articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriți să îl schimbați pentru același articol, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail făcând clic pe butonul „Contactați-ne” din partea de sus a acestei pagini.
Ne propunem să răspundem la toate e-mailurile în termen de 24 de ore.